6. april 2021
BLIVER BÆREDYGTIGHED HOLDT SOM GIDSEL AF EN UDSPEKULERET SÆLGER?
Fokus på bæredygtighed og bæredygtighedskommunikation er vigtigere end nogensinde før. Men hvorfor fylder bæredygtighed så meget i virksomheders kommunikation?
2. februar 2021
5 FORDELE VED TIDSREGISTRERING
Tid er det moderne samfunds valuta, derfor giver vi dig her 5 bud på åbenlyse fordele, du får med tidsregistrering i din virksomhed.
12. januar 2021
LEMMINGEFFEKTEN OG HVORDAN DU KAN TJENE PENGE PÅ DEN
Myten om lemmingers flokadfærd er et påfaldende eksempel på lemmingeffekt i praksis
19. december 2020
BEHØVER MAN OVERHOVEDET AT BESKÆFTIGE SIG MED DATA?
Ja! Data kan på mange måder gøre din virksomhed mere effektiv.
11. november 2020
MUSIK KAN FORVRÆNGE TIDEN
Eller i hvert fald din opfattelse af den. Og udnytter man musik korrekt, kan man faktisk booste sin omsætning markant.
30. september 2020
START DIN ANNONCERING PÅ SOCIALE MEDIER
Mangler du det sidste skub til at starte din virksomheds Facebook-annoncering? Så hent vores guide her.
3. september 2020
POWER BI vs. Google Data Studio
Det kan måske være vanskeligt at identificere, hvilket analyseværktøj din virksomhed bør arbejde videre med. Vi giver dig her en guide.
21. august 2020
EN BENDTNER-VINKLING PÅ VÆRDIANSÆTTELSE.
Værdiansættelse er et utroligt stærkt værktøj til udvælgelse af projekter i din virksomhed. Det er det bl.a. fordi afkast ikke kun er omdrejningspunktet heri – man estimerer også andre relevante parametre som risiko, alternativomkostninger og muligheder.
30. juni 2020
ALT BLIVER BEDRE AF EMOJIS… ELLER GØR DET? ?
Hvordan bør din virksomhed gøre brug af emojis i kommunikationen på sociale medier, og hvilke overvejelser, skal du gøre herom?
3. juni 2020
DEN DIGITALE KUNDEREJSE: OPTIMERING AF KØBSOPLEVELSEN.
Et salg er meget mere end blot en transaktion mellem sælger og kunde. Særligt når det foregår online og i særdeleshed hvis man vil skabe loyale kunder.
13. maj 2020
KUNDEINDSIGT: SÅDAN FÅR DU FLERE TILFREDSE KUNDER.
Hvis du kender dine kunder godt, så forbedrer du også dine chancer for, at være på forkant med deres behov. Er du på forkant med dine kunders behov, er du også klædt bedre på til at servicere dem bedst muligt.
2. april 2020
GODE RÅD TIL ETABLERING AF ADVISORY BOARD.
At være indehaver af en mindre virksomhed er et job, der typisk er en blæksprutte værdigt. Derfor er et advisory board en vigtig hjælpende hånd, i de stunder hvor det hele er lige ved at brænde på.
20. februar 2020
SKABELONENS SPÆNDETRØJE.
Via skabeloner og fastlåste samtaleflows, fratages medarbejdere ofte muligheden for at etablere blot et minimum af relation til kunden. Lyder det bekendt?
19. december 2019
PODCASTS MED VIDEN.
I mangel af bedre, er den bedste gave, vi kan give jer ny viden. Derfor vil vi gerne dele tre gode podcasts med jer.
3. december 2019
NYT SAMARBEJDE.
Hurra! Vi har netop kvalificeret os til at være tilknyttet konsulenthus på et længerevarigt sparrings- og rådgivningsforløb med Erhvervshus Nordjylland.
7. november 2019
FEM YOUTUBE-RÅD.
“Det er som om, at når jeg taler, så kan jeg ikke styre min stemme. Og jeg ved ikke hvorfor. Og nu kan jeg bare mærke, at hele mit hoved er som om, at jeg sidder og tuder.”
26. september 2019
AT FØLGE MED TIDEN.
”Pas på med ikke at sejle alt for langt ud på åbent hav – du kunne risikere at styrte ud over kanten!” Dette er et velmenende råd fra tilhængere af foreningen, Flat Earth Society.
12. september 2019
DUGFRISK ANALYSE ANTYDER, AT AGF BLIVER DANSKE MESTRE I DENNE SÆSON.
Jeg havde netop færdiggjort analysen, og såvel kvalitative som kvantitative data talte sit entydige sprog: AGF vinder efter mange års lidelser endelig det danske mesterskab igen i denne sæson.
12. august 2019
KAMPEN MOD DET ALTFORTÆRENDE MØDEMONSTER
Motivation af sine medarbejdere og effektiv brug af deres tid er af højeste prioritet for de fleste arbejdspladser. Ikke desto mindre overser man ofte hvor vigtig en rolle møder spiller, når det kommer til optimering af såvel motivation som tidsforbrug.
2. august 2019
FÅ FORTALT DEN GODE HISTORIE
Den gode historie er essentiel, når det kommer til god markedsføring. Men hvordan finder du den gode historie i netop din virksomhed, og hvordan får du formidlet den gode historie, så kundernes søgelys netop rammer din virksomhed?