Så er det nu, du skal søge

SMV Puljer

Tilskudspuljer i februar

ANSØGNING
28. november 2022 kl. 9.00

Tilskud til rådgivning på 100.000 kr.

Rådgivning til at styrke din virksomheds vækst og konkurrenceevne gennem digital omstilling, e-handel eller automatisering.

ANSØGNING
28. november 2022 kl. 9.00

Tilskud op til 500.000 kr.

Investering i digitale systemer, automatisering eller e-handelsløsninger (op til 450.000 kr.) og tilhørende rådgivning (50.000 kr.) til at styrke din virksomheds produktivitet eller eksport.
Bemærk!
Følgeerhverv, som ikke har samhandel med UK, kan ligeledes søge SMV:Digital-Brexit, hvis de er negativt påvirket af Brexit.

HAR DU AMBITIONER OM AT STYRKE DIN VIKSOMHEDS VÆKST OG KONKURRENCEEVNE GENNEM DIGITALE SYSTEMER OG AUTOMATISERING? 

Så har du nu mulighed for at søge et eller flere af de ovenstående SMV:digital-puljer til dit næste projekt. 

Dette er således en unik mulighed for at komme ekstra godt fra start med dit projekt i ny teknologi i vinteren 2022/2023.

Læs mere om SMV:Digital 
HER.

LAD OS HJÆLPE MED AT SCOPE DET HELT RIGTIGE PROJEKT FOR JER

Det kan imidlertid være kompliceret at søge om støttemidlerne. Derfor kan vi sammen identificere et projekt, der opfylder tildelingskriterierne samt lave en skarp business case.

Hos Indicator er vi godkendte rådgivere hos SMV:Digital, og har derfor stor erfaring med SVM:Digital-projekter.

Vi vil derfor gerne tilbyde vores sparring til at identificere og scope det helt rigtige projekt sammen med jer.

SMV: DIGITAL

Lad os hjælpe dig i gang

Lad os hjælpe dig igennem ansøgningsprocessen. Vi er godkendte rådgivere hos SMV:Digital.
Vi kan derfor tilbyde sparring til at identificere og scope det helt rigtige projekt sammen med jer.

Giv os et ring eller skriv en besked. Så kan vi sammen påbegynde processen.

INSPIRATION TIL

MULIGE PROJEKTER

DALGAARD CLEANING

TIDSREGISTRERING SKABER EFFEKTIVITET

Dalgaard Cleaning er en rengøringsvirksomhed, der har vækstet kraftigt de seneste år. Dette øgede antal medarbejdere har gjort det tidskrævende og vanskeligt at følge med i, hvorledes de forskellige opgaver bliver løst.

Albatros travel

DEN STÆRKE KUNDERELATION

Albatros var interesserede i at undersøge, hvad der var vigtigt, i forhold til at sikre en høj kundetilfredshed. Derfor havde de brug for vores hjælp til dataindsigt i deres kunders konkrete behov og præferencer.

TILDELINGSKRITERIER:

Læs mere om krav HER.