SÅ ER DET NU, DU SKAL SØGE

SMV:Digital

Bare rolig

SMV puljer behøves ikke at være komplicerede.
Vi hjælper dig hele vejen - du skal blot tage kontakt.

Forbered dig på

At ansøge SMV:Digital-puljen på 100.000 kr.
som kan søges fra d. 27. Juni.

Det kan være kompliceret at søge om støttemidlerne. Derfor kan vi sammen identificere et projekt, der opfylder tildelingskriterierne samt lave en skarp business case.

Hos Indicator er vi godkendte rådgivere hos SMV:Digital, og har derfor stor erfaring med SVM:Digital-projekter.

Vi vil derfor gerne tilbyde vores sparring til at identificere og scope det helt rigtige projekt sammen med jer.

SMV kontakt

Send os gerne en mail om hjælp til SMV puljer, så kontakter vi dig inden for 24 timer – kvit og frit.

Tildelingskriterier

✅ Dansk CVR nummer
✅ Maks 249 ansatte
✅ Mellem 2 – 370 mio.kr. i omsætning i senest afsluttede regnskabsår.
✅ Balance på maks 320. mio.kr. i senest afsluttede regnskabsår.
✅ Projektet skal have digital og teknologisk nyhedsværdi for din virksomhed.
✅ Projektet skal bidrage til at realisere virksomhedens vækstambitioner.
✅ Ledelsesmæssig forankring.

Læs mere om krav HER.

Et SMV:Digital projekt trin for trin

Transformation med Indicator

SMV:Digital-puljen kan accelerere din virksomheds digitale transformation. Med Indicator på holdet hjælper vi dig med at udvikle skræddersyede Business Intelligence-løsninger, der optimerer din datahåndtering og beslutningsproces:

✅ Opsætning af KPI’er – få klare mål, der driver din forretning fremad
Strukturering af dataopsamling – indsamling af de rette data til værdifuld indsigt
Automatisering af dataflows – spar tid og ressourcer med intelligente arbejdsgange
Opbygning af af data warehouse – skab et solidt fundament for dine analyser
Dynamiske Power BI dashboards – visualiser dine nøgletal i realtid
✅ Intelligent dataanalyse med AI – få præcise prognoser og datadrevne anbefalinger

MULIGE PROJEKTER

INSPIRATION TIL
DALGAARD CLEANING

TIDSREGISTRERING SKABER EFFEKTIVITET

Dalgaard Cleaning er en rengøringsvirksomhed, der har vækstet kraftigt de seneste år. Dette øgede antal medarbejdere har gjort det tidskrævende og vanskeligt at følge med i, hvorledes de forskellige opgaver bliver løst.

Albatros travel

DEN STÆRKE KUNDERELATION

Albatros var interesserede i at undersøge, hvad der var vigtigt, i forhold til at sikre en høj kundetilfredshed. Derfor havde de brug for vores hjælp til dataindsigt i deres kunders konkrete behov og præferencer.