NØGLEN TIL MERSALG

Admill er et affiliate bureau, der lever af at sætte kunder sammen med udbydere inden for en række forskelligartede områder. Deres partnere er bl.a. Hiper, Aarstiderne og Min a-kasse. Admills vigtigste service er lead-generering for deres kunder. Dette indebærer, at man leder en potentiel kunde hen til en udbyder, og man får så et provenu af denne transaktion. Det er derfor meget vigtigt at kende brugeradfærden på nettet. Udfordringen var således at danne sig et overblik over, hvilke trafikkilder som er mest profitable ift. at generere leads.

I samarbejde med Admill iværksatte vi arbejdet med at udviklede en unik sporingsmetode, som sammenkædede data fra webtrafikken med kundernes data fra konverteringerne. Vores største udfordring i processen var at samle hele Admills forretning i vores Business Intelligence løsning, således Admill på deres dashboard havde det fulde overblik over forretningen, og hurtigt kunne identificere hvilke indsatsområder man skulle fokusere på, for at optimere forretningen.

Admill har nu et fuldt overblik over deres forretning. Man har i dag markant bedre indsigt i brugeradfærden hos deres partneres hjemmesider. Derfor kan man i lang højere grad tilbyde den løsning, som giver mest mulig værdi for den pågældende kunde. Admill har bedre styr på deres konverteringer og et bedre overblik over deres forretning. Virksomheden har så at sige et bedre indblik i, hvad der virker, og hvad der ikke virker i jagten på nye kunder og leads.

Skal vi også hjælpe dig?

Kontakt os